Vizsla Túrák

Powered by NetOffice

2017. július 17. hétfő
A 21. Vizsla Weekend köszőnlevele

Vizslakalandorok szervezésében Magyarország legészakkeletibb részen, Túristvándiban 27 kutyával és 33 gazdival töltöttünk el ismét egy felejthetetlen teljes hetet közvetlenül a még mai napig is működő vízimalom szomszédságában.

Az idő kegyes volt hozzánk, csak éjjel alakultak ki rövid záporok.
Kutyáink elvezhették a szabadságot a Túr-Party kempingben, ahol gazdáikkal sátorozhattak, a komfortosabb szállást igénylők pedig vendégházakban töltöthették az éjszakákat.

Annyi minden történt Velünk!
Sosem keltünk korán, de voltak akik a napkeltét csodálva szürcsölték a reggeli kávéjukat.
Nem kellett nélkülöznünk az árnyékot, a hűtőt és persza kévágépautomata sem maradhatott otthon!
A reggelit követően hol a Tisza partján strandoltunk, hol az Öreg-Túr partján töltöttük el az időnket.

vizslakalandorok (2).jpg
Látogatást tettünk a Megyer-hegyi Tengerszemhez is, majd a különalakulat gombászni indult és nagy zsákmánnyal tértek vissza.

Gombászok: Dömölki Krisztina, Földvári-Nagy Viola, Pálmai Judit és Lengyel Laci

A kemencés reggeliket és vacsorákat sosem feledjük.
Ünnepeltünk születésnapokat... Nagy Levente 5 éves lett! :)
Gyakorolhattuk a kenuzás rejtelmeit, pénteken pedig éles kenutúrán vettünk részt.

Azt gondoljuk, hogy az idei nyár egyik legemlékezetesebb weekendjen vagyunk túl és felejthetetlen élményekkel és baráti beszélgetésekkel tértünk haza.

Igyekszünk összegyűjteni a képeket az alábbiakban:

A visszajelzések ismeretében elmondhatjuk, hogy jövőre is visszalátogatunk Túristvándiba!
Már ötletünk is van, mivel múlassuk el időnket ami nem csak jó, hanem mulatságos is lesz.
Garantálja a VizslaKalandorok csapata.